vineri, 15 februarie 2013

New single: Andi Banica- Fara Tine

Finalistul Fabricii De Staruri,editia 3,Andi Banica lanseaza primul sau single care se numeste "Fara Tine".Muzica si versurile piesei au fost compuse de Andi,aranjamentul fiind facut de Ale Brasovean.Piesa este o balada foarte romantica care cu siguranta o sa va placa.Piesa are si o mica istorie:Am iubit…am iubit cu adevarat….am crezut ca toata joaca, stupida si copilareasca s-a terminat…dar m-am inselat…’’joaca’’ abia incepea!Toate visele mele se surpau si dispareau ca norii spulberati de razele soarelui…!!!Am suferit si m-am chinuit, punandu-mi intrebari si cautand raspunsuri…!!!Am simtit ca pamantul se rupe sub picioarele-mi batatorite de cautari….roase de carari umblate fara speranta….!Cand am crezut ca totul se va sfarsi, ai aparut tu, cantec….si te-ai transformat in speranta…in iubire….!Am considerat sa te numesc sec, fara menajamente….”Fara tine”…Andi a mai adaugat:
Piesa are 10 ani dar a iesit abia acum, am simtit nevoia sa fac ceva pentru ca am oameni care asteapta ceva de la mine si nu puteam sa-i dezamagesc! Sper ca melodia sa isi gaseasca locul in sufletul fiecaruia!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu