sâmbătă, 22 martie 2014

Akcent - Around the world EP - 6 piese noi


Solistul trupei Akcent, Adrian Sina, impreuna cu casa de discuri Roton, lanseaza EP-ul "Around the world", care contine sase piese noi, sustinute de sase videoclipuri frumoase. Materialul a fost postat direct pe YouTube ca o surpriza pentru fanii ce au cerut muzica noua din partea artistului. Printe cele sase piese, Akcent are doua featuring-uri, la piesele "Kamelia" si "Andale",cu o frumoasa, proaspata interpreta care se lanseaza in muzica cu numele de Lidia Buble. Iata ca dupa colaborarea cu Ady la cele doua piese de pe EP-ul Akcent, Lidia Buble va lansa deja in aprilie si un single solo, lucrat la fel cu Adrian Sina. Cit despre EP-ul "Around the world " Adrian a declarat: "Am vrut sa aduc fanilor o experienta muzicala completa, un show vizual si senzual ce imbina miscarile in slow motion, puternic colorate cu muzica dance pentru care e cunoscut numele Akcent in toata lumea. Multumesc echipei mele si casei de discuri Roton care a avut incredere in cel mai indraznet proiect pe care l-am facut vreodata: sase clipuri noi pentru online, sase piese noi, fiecare cu o aroma diferita, fresh, cu un sound nou care pastreaza totusi semnatura mea. Am lucrat 6 luni pentru 'Around the world' si ma bucur ca pot sa aduc toate aceste noutati deodata. ENJOY THE MUSIC"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu