marți, 18 februarie 2014

New song: Speak feat. Raluka & DOC - Lasa-ma-mi place


Speak a lansat noul său single “Lasă-mă-mi place”, o colaborare cu Raluka şi DOC. Piesa a fost produsa in studiourile HaHaHa Production, intr-o pauza in care cei trei flirtau.
 “În seara în care Raluka a venit la noi la studio, nu era în plan să facem o piesă împreună…eu sincer îmi doream mai mult sa o agăţ. Poate că asta îşi dorea şi DOC…cert e că această colaborare a ieşit dintr-o joaca, într-o seară relaxată la studio. “ a declarat Speak.
Recunosc, arareori m-am distrat atât făcând o piesă şi un clip. Şi asta fiindcă n-ar ieşi dacă nu ne-am simţi bine făcând-o”, a scris DOC pe pagina sa de Facebook. “Lasă-mă-mi place” este prima colaborare a lui DOC în formula HaHaHa Production.
“Piesa a iesit de la sine, din caterinca mea, a lui Speak şi a întregii echipe HaHaHa, într-o zi de studio. Raluka s-a potrivit mănuşă cu refrenul, iar noi am râs mult făcând aceasta piesă. A ieşit din pură bună dispoziţie şi sper să producă acelaşi lucru”, declară DOC.
La rândul ei, Raluka a spus: “M-am simţit foarte bine colaborând cu Speak şi DOC pentru această piesă, atitudinea lor m-a măgulit de-a dreptul. Piesa este inspirată dintr-o situaţie reală tipică fetelor indecise, când nu eşti sigură dacă da sau dacă nu “.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu